to top

7 gadżetów ułatwiających podróż z małym dzieckiem

Dla większości podróż z małym dzieckiem to nie lada wyzwanie. Chcąc ułatwić Wam wyprawy przedstawiamy produkty, które stanowią nieodłączny element każdej naszej podróży.

1) Nosidło ergonimoczne Bondolino Stand w wersji Light

www.bondolino.pl

Przed pierwszą podróżą do Azji z 5 miesięcznym Hugo szukaliśmy nosidła ergonomicznego, cienkiego i umożliwiającego oglądanie świata przez tak małego szkraba. Po długim przeszukiwaniu internetu wybór padł na Bondolino Light. Spełniał wszystkie nasze oczekiwania, jest naprawdę cienki, co w tropikalnej Azji było najważniejsze. Nosidło przeznaczone jest dla dzieci od 0 do 36 miesiąca życia. Wykonane jest z super miękkiego materiału skośno-krzyżowego. Bardzo łatwy w obsłudze, umożliwia noszenie dziecka zarówno na naszym brzuchu jak i na plecach. Nosidło godne polecenia, niezastąpione w każdej podróży. Do kupienia tu (klik)

2) Przenośnie krzesełko do karmienia Totseat

www.totseat.com

Gdy Hugo skończył 13 miesięcy i wybieraliśmy się w kolejną podróż pojawiło się pytanie, w jaki sposób będziemy karmili takiego brzdąca. Nie we wszystkich miejscach dostępne są krzesełka do karmienia, a karmienie na kolanach nie wydawało nam się za wygodnym rozwiązaniem. Tutaj z pomocą przyszło rewelacyjne materiałowe krzesłko Totset. Pasuje do każdego krzesła z oparciem, a jego montaż zajmuje kilka sekund. Do kupienia tu (klik).

3) Deryan Łóżeczko turystyczne/namiot Travel Cot peuter Luxe lime

www.deryan.shop/en/

Deryan jest bardzo przydatne jeśli w miejscu do którego jedziemy nie ma dostępnego łóżeczka dla dziecka. W naszym przypadku okazało się strzałem w dziesiątkę. Hugo spokojnie i bezpiecznie spał w nim na podłodze, a my mogliśmy posiedzieć na hotelowym balkonie bądź wyjść przed kamper bez obawy, że dziecko spadnie z wysokiego łóżka. Do kupieni tu (klik).

4) Potette Plus składany nocnik turystyczny

O tym nocniku dowiedziałam się dopiero rok temu i żałuję że tak późno. Gdy Hugo był mały w podróż jeździliśmy z nocnikiem, a w toaletach publicznych zawsze szukaliśmy łazienki dla dzieci, żeby czuł się komfortowo. Dzięki Potette Plus dziecko bez problemu może skorzystać z każdej toalety (jest również dużo bardziej higienicznie), a dla młodszych dzieci nakładka może posłużyć jako nocnik. Zajmuje mało miejsca, jest lekki i wygodny dla dzieci. Do kupienia tu (klik).

5) Dostawka do wózka Lascal Buggy Board

Nasze „must have”. Dostawkę zakupiliśmy za raz po narodzinach Samuela, żeby Hugo łagodniej zniósł odebranie mu wózka przez młodszego brata. Od razu przypadła mu do gustu. Możemy spokojnie cały dzień zwiedzać bez obaw, że dziecko się zmęczy. Podczas postoju (na lotnisku, w sklepie, czy zatłoczonym metrze) służy jako krzesełko. Dodatkowo okazała się bardzo przydatna w zatłoczonych miejscach, gdzie trzeba bardzo uważać, żeby dziecko nie zginęło w tłumie. Lascal Buggy Board pasuje do większości modeli wózków i jest prosta do montażu. Przeznaczona jest dla dzieci w wieku od 2 do 5 lat i ważących maksymalnie 20 kg. Lascal Buggy Board istnieje w wersji MINI (nasza) i MAXI. Jest również możliwość dokupienia siodełka (Buggy Board Saddle). Do kupienia tu (klik)

6) Hulajnoga Mini Micro Baby Seat 3w1

www.hulajnogimicro.pl

Hugo jest bardzo aktywnym dzieckiem i podczas wcześniejszych podróży brakowało mu rowera, którego nie byliśmy w stanie zabrać. Ale jak nie rower to może chociaż hulajnoga? I to w dodatku super lekka ważąca jedynie 1,5 kg (2,5 kg z siedziskiem) , którą z łatwością podepniemy do wózka podczas odprawy na lotnisku. Mini Micro Baby Seat 3w1 rośnie wraz z dzieckiem, w wersji dla najmłodszych 1-2 lata posłuży jako jeździk z dostosowywaną wysokością siedziska. Po zdjęciu siedziska Mini Micro staje się hulajnogą dla 2-3 latka. A po zastąpieniu kierownicy hulajnoga dla niemowlaka zamienia się w Mini MICRO Classi dla 4-5 latka. W naszym przypadku jedna hulajnoga, a dwójka dzieci zadowolona. Do kupienia tu (klik)

7) Angel’s Wings Bamboo

www.lamillou.com

Tę poduszkę kupiliśmy gdy Samuel miał niecały miesiąc. Nie z myślą o podróży czy spaniu w wózku, a wymuszeniu prawidłowego ułożenia podczas snu. Samuel miał tendencji do różnych wygięć co z punktu widzenia fizjoterapeutów było dla niego bardzo niekorzystne. Poduszka w świetny sposób pomogła nam zapanować nad jego postawą, a na spacerach niwelowała wstrząsy i zapewniała komfort podczas podróży. Angel’s Wings Bamboo wykonana jest z 100% z przędzy bambusowej. Miękka i przewiewna tkanina zapobiega przegrzewaniu się dziecka. Poduszki Angel’s Wings uzyskały pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka. Do kupienia tu (klik).